10 Mayıs 2011 Salı

Blogger'da Kategori Yapmanın En Kolay Yolu

Bilindiği gibi Blogger'da kategori desteği yok ancak bunu yapmanın birkaç yolu var. İnternette araştırdım ve çeşitli anlatımlar mevcutken benim kullandığım ve bence en kolay yolu kimse anlatmamış. Adım adım ilerleyelim:
-Blogger panelinden Tasarım'a giriyoruz.
-Etiket gadget'i ekliyse onu düzenlicez ancak etiket gadget'i ekli değilse Gadget ekleden Etiket Gadget'ını ekliyoruz.
-Başlığı KATEGORİ ya da ne istiyorsanız onu yazıyoruz.
-Daha sonra gösterilmesini istediğimiz etiketleri seçiyoruz ki bunlar kategorilerimiz olacak.
Örnek verecek olursak;
"Blog Genel" olarak bir kategori açtınız ve bir yazı yazdınız. Bu kategoride olmasını istiyorsanız etiketlerine Blog Genel yazmanız yeterli olacaktır. Ayrıca yazı hakkında başka etiketler yazabilirsiniz. O etiketleri seçmediğimiz için ayrı kategori açılmayacaktır. Unutmayın etiketler sizi Google dostu yapar.Umarım yardımcı olmuştur.

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Normalde ben de böyle yapıyordum da, şu an etiket gadget'i dinamik görünüm kullanmadığım için çalışmıyor, başka bir yolu var mı ki bunun?

Admin dedi ki...

Gadget aktif olmadığı zaman kategori yapmanız mümkün değildir.

Yorum Gönder