29 Mayıs 2011 Pazar

"Philips GoGear Spark" Mp3 Player Özellikleri

Müziğin ruhun gıdası olduğuna inananlardanım. Bu nedenle hayatımda çok fazla yer tutar müzik. E bir de yürümeyi çok seviyor ve üniversite ayağına yılda en az 2 defa 1300 km otobüs yolculuğu çekmek zorunda kalıyor olmam da müzikle yakından ilğilenmemin asıl nedenlerinden sayılabilir. Bozulan sony mp3 player'ımdan sonra farklılık olsun diye aldım philips go gear spark adlı mp3 playeri. Harbiden de farklı bir tecrübe oldu benim için. Hepsiburada.com'dan 99tl'ye aldım. Herhangi bir şikayetim yok. Mp3 player almayı düşünenlere tavsiye ederim. Sevdiğim özellikleri;
--> Bataryası uzun süre dayanıyor.(Yaklaşık 32 saat)
--> FullSound özelliği müzik kalitesini arttıyor.
--> Birkaç tema seçeneği bulunuyor.
--> Büyük resimleri bile açabiliyor.
--> Ekranı dokunmatik değil ancak tuş özelliği kazandırılmış olması farklılık katıyor.
--> Boyutu oldukça küçük.
--> Kemer tokası ve kılıfı var.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

flac ape gibi dosya formatlarını da destekliyor bildigim kadariyla bu mp3 player. Bilgi icin tesekkürler.

Admin dedi ki...

Ben teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

benim mp4 aynı bu özelliklerde aynısı ekran açılıor spark yazıor donuor neden acaba yardımcı olursanız sevinirim

Admin dedi ki...

aynı sorun bende de olmuştu. Ben hepsiburada.com dan almıştım. servisinden değişim raporu aldıktan sonra aldığınız yere tekrar geri gönderin.

Adsız dedi ki...

2 gb tındada var radyo

Yorum Gönder