15 Mayıs 2011 Pazar

Blogger Hazır Kayıt Şablonu Oluşturma


Uykum kaçtı. Blog Panelinde gezerken yeni bir özellik keşfettim. Benim PC bozulduktan sonra nete telefondan giriyorum ve bloga yazı girerken yazı tipini, boyutunu,rengini kodlarla belirlemek zorunda kalıyorum. Şimdi bir çözüm buldum. Tam bir çözüm sayılmaz ama en azından kolaylık sağlayacak bana. Özellik "Kayıt Şablonu". Benim gibi sürekli kullandığız kodlar varsa bunları bir defa giriyorsunuz. Daha sonra kayıt panelinde kodlar otomatik olarak çıkıyor;
-- Ayarlara giriyoruz,
-- Biçimlendirme sekmesine tıklıyoruz,
-- Kayıt Şablonu kutusuna sürekli çıkmasını istediğimiz kodları yazıyoruz.
-- Kaydet deyip çıkıyoruz.
Şablonumuz hazır..

13 yorum:

Muhammed Yusuf Taşkale dedi ki...

bloggerın en iyi özelliklerinder biri ama yapmak stedğim kayıt şablonunu yapamıyorum.istediğim kayıt şablonu nufus cüzdanı gibi bir şey.fotoğraf isim soyisim filan.her kayıt için aynı şablonu kullanıcam:bana bir nüfus cüzdanı şablon kodlarını yazabilirmisiniz?

Admin dedi ki...

iletişimden ulaşırsan yardımcı olurum.

Adsız dedi ki...

ya kardeşler bu kodları nerden bulurum ben daha yeniyimde

Admin dedi ki...

hocam nasıl bi kod arıyosun sen?

Bir dost dedi ki...

Ya nasıl bir istiyorsan googleye yaz ve sonuna Html kodu de çıkar

Unknown dedi ki...

blog'mun arkaplan resmini nasıl degiştirebilirim

Admin dedi ki...

Temaya göre farklılık gösterir arka plan değiştirme. Ancak büyük ihtimal kaynak kodlarında backround image kodunu aratarak bulabilirsin.

7x24gundem dedi ki...

bu kayıt şablonlarına bir örnek varmı?

Admin dedi ki...

nasıl bir şablon arıyorsun?

Adsız dedi ki...

Kayıt şablon örneğin var mı ?

Admin dedi ki...

İletişimden ulaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım.

Adsız dedi ki...

Bloglar konusunda daha yeniyim kayıt şablonu htmlerini nerden bulabilrim?

Unknown dedi ki...

klh

Yorum Gönder