17 Ağustos 2011 Çarşamba

Web Browser Oyunları: Gladiatus

Bir zamanların önemli furyalarından ve hala da geçerli olan web browser oyunları beni teğet geçti diyebilirim. E tabi üyeliklerimin bulunduğu oyunlar var ama henüz saatlerce başından kalkamayacak şekilde bağlayamadı beni hiçbirisi. İçlerinden sadece Gladiatus'u ara ara oynarım. Ona da yaklaşık iki yıldır üye olmama rağmen henüz 46 levelim.
Gladiatus'de dikkatimi çeken tek şey gladyatör olmak tabi. Her zaman farklı ve ilginç gelmiştir bana gladyatörler. Bu yüzden arada oynuyorum bu oyunu.
Gladyatörüne eğitim veriyorsun, teçhizat satın alıyorsun, yanına paralı askerler alarak onlarla güçlendiriyorsun. Böylece sen arenada savaşırken paralı askerlerin de "sirk turna" adı verilen başka bir arenada savaşıyor.
Zindanları da unutmamak lazım tabi. Görevlerin yanı sıra bir de yeraltının ensesi kalınları var. Bunlara leveline göre açabiliyor ve savaşabiliyorsun. Zindanın boss'unu yenerek teçhizat kazanabiliyorsun.
İttifak kurarak da bi sinerji yaratmak mümkün. Ben pek kapılmadım ama hastası olan arkadaşlarım var. Dikkati elden bırakmayarak deneyebilirsiniz. Deneyip de hastası olursanız karışmam.
Oyuna üye olup yardım isterseniz
Bu konunun altından bana ulaşabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım.

1 yorum:

Blog Adresleri dedi ki...

2018’in sonlarına gelmemize rağmen böyle bir içerik üretmek istedim. Son zamanlarda işlerimle uğraştığım sıralarda ara vererek kafamı dinlendirmek istiyorum. Bu dinlendirme sırasında da hızlı bir şekilde oynayabileceğim online browser oyunlara bakıyorum. Keşfettiğim ve beğendiğim en iyi online browser oyunları aşağıda liste olarak sizlere sundum, umarım siz de beğenirsiniz.
https://www.dogushan.com/oynanabilecek-en-iyi-online-browser-oyunlar-2018/

Yorum Gönder