16 Ağustos 2010 Pazartesi

E71 ve Ben..

İlk görüşte aşktı bizimkisi. Onu vitrinde gördüğümde tek düşündüğüm şey ona sahip olmakti. Fiyatına bakma cesaretini göstermem gerektiğini kendime kabul ettirmeye çalışırken içeriden yüzünü şuan hatırlamadığım bi bayan çıktı. Elinde telefon fiyatlarını yazan küçük afişler vardı ve bunları mağazanın camına asmaya başladı. Korkulan olmuştu. 2. afiş onun afişiydi. Gözümü kısarak yavaşça baktım ve artık kader ağlarını örmüştü. Fiyatı cebimdeki paranın 4 katı ve hayatımda boyunca kendi başıma biriktirdiğim paranın 140tl fazlasıydı. Umutlarım tükenmiş bir şekilde eve gelmiştim. Hemen uyumaya çalışacakken içeriye abim girdi. Yeni telefonu bana göstermek için gelmişti. Ve olan oldu. Oydu. O gün abimden nasıl aldığımı ya da uğruna abime neler vaadettiğimi hatırlamıyorum bile. Ama şimdi onunlayım ve şuan hiçbir şikayetim yok. Hatta geçenlerde onunla hack yaptım :).. Mutlu sonlara alışık olmasam da mutlu biten hikayeyi bitirmenin hoşnutsuzluğu , e71 ile olan ilişkimin hayatımda ki diğer bütün ilişkilerden farklı olmasının verdiği huzur ve mutluluğumu paylaşmanın verdiği sevinç duygusu ile...Mutlu sonlara...

0 yorum:

Yorum Gönder