12 Ağustos 2010 Perşembe

Yeni Blogcular İçin Bloga Sayaç Ekleme

A rkadaşlar blogu olan arkadaşlarımın en çok sordukları sorulardan birini bugün size anlatmaya çalışacağım. Bir blogunuz var ve sayaç eklemek istiyorsanız şu adımları yapmanız yeterli olacaktır.. Önce bir sayaç sitesi buluyoruz. Bunun için bir sürü site var ancak ben http://whos.amung.us sitesini tercih ettim. Sayaç eklemek için ;
 1 - http://whos.amung.us sitesine giriyoruz ve siteniz için sayaç kodunu alıyoruz
2- Blog yöneticisine giriş yapıyoruz.
3-  Tasarımdan Satfa Öğelerine Giriyoruz.
4-  Gadget ekle butonuna tıklıyoruz.
5- HTML/JavaScript Gadgetını Ekleyip içeriğine siteden aldığımız sayaç kodunu yapıştırıyoruz.

İşte Bu Kadar...
Hadi Kolay Gelsin..!!! 

13 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler yaptım sayenizde :)

Admin dedi ki...

Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ;)

tamarix dedi ki...

teşekkürler :)

Admin dedi ki...

Ben teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

bu sayaç doğru çalışıyormu acaba ?

Admin dedi ki...

evet doğru çalışıyor. Şuan benim bloğumda da görmeniz mümkün.

BusE dedi ki...

sayıcı belli bi sayıdan başlatmak mümkünmü sayacım bozuldu ve yeniden yüklicem şimdi yine 1 den mi başlıcak :(

Admin dedi ki...

Maalesef sayaç sıfırlanacaktır.

Adsız dedi ki...

tumblra yükleyemiyorum yardımcı olur musunuz :(

Admin dedi ki...

Tumblr'de hiç denemedim ancak kodları doğru şekilde kopyalayıp eklersiniz çalışacaktır. Hala sorun yaşarsanız iletişimden ulaşabilirsiniz.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Seher dedi ki...

sonunda kısa ve anlaşılır bir anlatım buldum teşekkürler

Admin dedi ki...

@Şamna ben teşekkür ederim.

Yorum Gönder