28 Ağustos 2010 Cumartesi

Piç Fantazi Kitabı Üstüne

Çukurova'nın malum sıcağından bunalarak uzun uğraşlarım sonucu bu kitabı bitirebildim arkadaşlar. Uzun uğraşlarım sonucu derken kitabın sıkıcı filan olduğunu düşündüğümden değil aksine kitap gayet başarılı. Zar Adam'ın yazarı Luke Rhihart'ın hayal gücünün ne kadar zorlayabileceğini görmek benim için çok heyecanlıydı. Yüce Şans Tanrısı'nın "Nihai Gerçeği" bulması için Dünyaya gönderdiği oğlu (piç'i) Whim'in başından geçen ilğinç olayları anlatıyor kitap. İnsanoğlunun oturup düşününce hayal gücünün sınırlarının olmadığının farkına varacaksınız kitabı okuyunca. Kitapta Whim dışında Billy , Down ve Kum Tanesi kişilikleri ön planda. Her ne kadar kitabın ana karakteri ya da piç'i Whim olsa da benim en sevdiğim karakter Bily :) Çocukta müthiş ticaret kafası var. Neyse arkadaşlar ben lafı fazla uzatmayayım. Kitabı okudum ve pişman olmadım. Size de tavsiye ederim bence okunması gereken bir kitap. Siz de okuyun pişman olmicaksınız...

0 yorum:

Yorum Gönder