16 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni Takıntım Crossfire

2 ay önce yine can sıkıntısıyla o site senin bu site benim gezip önüme gelen linklere tıkladığım bir günde farkettim bu oyunu. Resimlerine baktım ilgimi çekti hemen indirip kurdum.
Oyunun dikkatimi çeken ilk özelliği grafik özellikleriydi. Özellikle de online cs 1.6 oynayanlar yani benim gibi daha çabuk farkedebilirler bunu. 
Oyunda 2 grup var: Black List ile Global Risk. Cs'deki counter-terörist ilişkisi anlicağınız. Oyunun silahları ve ekipmanları çok çeşitli tabi hemen bunu bir bedelinin olduğuınu belirtmek gerekiyor. İndirmek ve oynamak için herhangi bir ücret ödemiyorsunuz ancak yok ben bu yola baş koydum ilerlemek ruhumda var derseniz cebinizin de biraz paralı olmanız gerekiyor. Saçınız , silahlarınız , bombalarınız , bıçaklarınız hatta savaşçınızın cinsiyetini bile bu yolla değiştirebiliyorsunuz. Oyunda clanlar kurabilir ya da clanlara katılabilirsiniz. 
    Oyunun ilginç özelliklerinden biri de rank atlayarak askeri rütbe alabilmeniz. Oyun içinde yaptığınız headshotlar multi-kill'ler ve ölüm sayınızın az olması size exp olarak geri dönüyor ve rank atlamanızda yardımcı oluyor. Rütbelerde mareşalliğe kadar çıkabilirsiniz ama ben 2 aydır oyuyorum mareşal görmedim :)..
     Oyunun ciddi Türk fanı var. Türkler arasında çok populer anlaşılan ama ben yinede csden yanayım.. Ancak yine de denemenizi tavsiye ederim:) 

Burdan Oyunu İndirebilirsiniz : http://crossfire.z8games.com/z8ld_cf_newer_1.aspx
   

0 yorum:

Yorum Gönder